Comunicat de presă

De la: WAHL GmbH I Data: 18 martie 2024; liber de publicat: 21 martie 2024 Temă: Fuziunea mărcilor Wahl Professional și Moser

Wahl Professional "Împreună suntem Familie" Fuziunea mărcilor Wahl Professional și Moser

Wahl, liderul mondial pe piața de mașini de tuns și trimmere profesionale, anunță fuziunea cu Moser în cadrul Wahl Professional, marcând începutul unei noi ere. Această realiniere strategică are ca scop extinderea domeniului de acțiune al mărcii Wahl Professional. Ea cuprinde un portofoliu de produse restructurat care va integra fără probleme cele mai bine vândute produse Moser, consolidând și mai mult poziția globală a Wahl. În același timp, marca se va concentra asupra stabilirii de centre de competențe internaționale pentru a valorifica mai bine activele legate de inovația produselor.

Inspirată de sloganurile "Împreună suntem Familie" și "Fă-o cu Wahl", compania dezvăluie o nouă campanie axată pe fuziunea celor două mărci și pe o gamă de produse reîmprospătată. Cele mai bine vândute produse Moser vor fi integrate fără probleme în gama Wahl Professional, beneficiind de mici îmbunătățiri și actualizări tehnice. Lansarea globală a produselor sub marca Wahl va începe în lunile următoare, cu excepția modelului Moser 1400. Această linie va rămâne neschimbată, având cifre de vânzări remarcabile care au depășit 50 de milioane de unități în piețe cheie precum Orientul Mijlociu și Europa de Est în decenii trecute. Între timp, seria Wahl Professional 5-Star va rămâne vârful de gamă al portofoliului, cu noi adiții interesante planificate pentru 2024.

Interviu cu Birgit Holz, Director Brand & Product - EMEA, și Gökhan Yilmaz, Președinte de Zonă - EMEA

Am putut obține mai multe informații într-un interviu cu Birgit Holz și Gökhan Yilmaz.

  1. Ce înseamnă fuziunea mărcilor Wahl Professional și Moser pentru companie?

Gökhan Yilmaz: Această fuziune marchează un moment de cotitură în istoria corporativă a Wahl. Prin combinarea punctelor forte ale ambelor mărci și integrarea celor mai bine vândute produse Moser în portofoliul Wahl Professional, vom răspunde mai specific nevoilor coaforilor și barberilor în timp ce ne extindem și mai mult prezența globală.

  1. Cum doriți să răspundeți mai bine nevoilor coaforilor și barberilor?

Gökhan Yilmaz: Pe de o parte, este vorba despre claritate în gama de produse și, pe de altă parte, despre gestionarea modernă a portofoliului de produse și a mărcii. De-a lungul anilor, am realizat că mai mult nu înseamnă întotdeauna mai bine; cu alte cuvinte, o gamă excesivă de mașini de tuns și trimmere nu înseamnă automat valoare adăugată pentru clienții noștri. Tehnologiile de coafură s-au dezvoltat enorm, uneltele de astăzi pot face mai mult ca niciodată și sunt echipate cu caracteristici inovatoare pentru o gamă largă de utilizări. De asemenea, dorim să spargem barierele dintre barberi și coafori tradiționali, deoarece nu este important doar procentul bărbaților în saloanele unisex, ci și tehnici de tundere în sectorul femeilor s-au dezvoltat.

Birgit Holz: Marca Moser este o marcă regională bine cunoscută pe piața europeană și în Orientul Mijlociu. Dar nu și dincolo de aceasta. Ca și companie, operăm într-un peisaj competitiv global. Ne-am concentrat departamentele de cercetare și dezvoltare centralizate în locații din SUA, Germania și China. Scopul nostru este să dezvoltăm tehnologii avansate care să îmbunătățească modul de lucru al coaforilor și barberilor. Prin fuzionarea celor două mărci, putem exploata mai bine sinergiile și ne putem adresa clienților noștri cu concepte dezvoltate global.

  1. Puteți să faceți dreptate și să răspundeți în continuare diversității nevoilor individuale prin stabilirea unei prezențe globale?

Birgit Holz: Cultura părului va fi întotdeauna o chestiune foarte individuală. Industria noastră este dominată de personaje puternice și creative - atât în sectorul barberilor, cât și în cel al coafurii clasice. În ultimii ani, am investit masiv în cercetarea pieței pentru a înțelege mai bine utilizatorii finali și nevoile lor în viața de zi cu zi din salon și din magazin. Este evident că trebuie să abordăm barberii și coaforii unisex diferit. Cu toate acestea, știm și că pot fi identificate subgrupe în interiorul acestor două grupuri. În final, toate aceste grupuri țintă diferite sunt reprezentate în mod similar la nivel mondial. De aceea, o concentrare globală este singura modalitate înainte pentru noi.

  1. Ce înseamnă acest lucru pentru locația companiei din Germania?

Gökhan Yilmaz: Locația noastră din St. Georgen/Peterzell (GER - Pădurea Neagră) este sediul central pentru regiunea EMEA. Aceasta include în primul rând domeniile vânzări, marketing, IT, finanțe și resurse umane. Site-ul se concentrează și pe dezvoltarea și producția tehnologiei inovatoare de seturi de lame de precizie. Lamele sunt, și vor fi întotdeauna, inima fiecărei mașini de tuns și trimmere Wahl din întreaga lume. În cadrul grupului global Wahl, locația noastră germană este un lider de competențe în acest domeniu. Această expertiză în precizie va fi încorporată în mod serios în gama globală de produse Wahl în viitor. Totuși, ceea ce este direct legat de acest lucru este restructurarea și crearea unor noi procese de fabricație, pe care le-am dus la un nivel superior în centrul de producție din St. Georgen. Modernizarea și restructurarea prezintă însă o realitate cu două tăișuri. Cu o angajare concentrată pentru avansarea tehnologiei seturilor de lame la sediul nostru german, am decis să relocaționăm strategic anumite operațiuni în SUA și Asia. Aceasta va avea un impact direct asupra personalului nostru din fabrică, pe care va trebui să-l reducem cu 70 de angajați în decursul anului. Abordarea noastră în această tranziție va prioriza responsabilitatea socială și va implica o colaborare strânsă cu consiliul de administrație.

Birgit Holz: Wahl Professional este o marcă globală și lider mondial de piață, vom intensifica și mai mult focusul nostru asupra acestui aspect în viitor. Acest lucru se aplică în toate domeniile: marketing, produs și, mai presus de toate, producție. Cli...

  1. Cum va arăta noua gamă de produse?

Gökhan Yilmaz: Combinăm punctele forte și tehnologiile Wahl Professional și Moser sub o umbrelă de marcă. Acest lucru ne va permite să oferim o gamă modernă de mașini de tuns și trimmere profesionale care acoperă toate domeniile de utilizare pentru coafori și barberi.

Birgit Holz: Transferul unor produse Moser selectate în noul portofoliu Wahl Professional va pune un accent suplimentar pe sectorul coafurii, mai mult decât am făcut-o anterior cu marca Wahl Professional. Vom vedea și unele adăugiri noi la gama 5-Star, care se va adresa în primul rând sectorului barber. Totuși, vedem tot mai puțin o limită. Tehnicile de tundere au ajuns astăzi în salonul de coafură clasic. Nu mai există nicio modalitate de ocolire a lor.

  1. Tehnicile de tundere în salonul de coafură - nu există încă o barieră pentru adoptarea completă a acestora??

Birgit Holz: Cu siguranță, dar tocmai asta dorim să depășim. Un exemplu în acest sens este Volumul II al platformei noastre educaționale globale, Future Makers™. Future Makers™ este un omagiu adus comerțului global al coafurii și barberilor și stilistilor care doresc să crească în toate aspectele. "Niciodată să nu te oprești din învățare!" - Pentru a avea succes ca și coafor sau barber, profesioniștii vor trebui să-și continue educația și să rămână la curent cu tendințele și tehnicile emergente. Este important pentru noi ca aceste tehnici să poată fi îmbrățișate și implementate ușor de o audiență mai largă. Suntem mândri că patru barberi și stilisti de top din Europa - Enes Dogan (DE), Anthony Galifot (FR), Fresh Prince (DE) și Dean Gleeson (UK) - au participat la ședința internațională de fotografie Wahl Professional din LA anul acesta.

Gökhan Yilmaz: Dorim să creștem atractivitatea produselor noastre pentru toți utilizatorii, indiferent dacă sunt în sectorul femeilor, unisex sau barber. Facem acest lucru nu numai cu produsele noastre, ci și cu formatele noastre educaționale. În plus față de seminariile pe care le oferim partenerilor noștri de vânzări, ne îndreptăm tot mai mult către educația online "on-demand". Am lansat o nouă platformă unde coaforii și barberii își pot continua educația online 24/7. Suntem încă în stadiile pilot ale acestui proiect, dar vom continua să dezvoltăm aceste formate educaționale în următorii ani și le vom pune pe o platformă globală. Acesta este singurul mod în care putem menține un nivel ridicat de calitate în timp ce ne diversificăm în ceea ce privește aspectul și tehnicile.

  1. A existat vreo reacție inițială la fuziunea mărcii Moser în Wahl Professional?

Gökhan Yilmaz: Da, am implicat clienții și experții din industrie în avans, iar reacțiile inițiale la fuziunea celor două mărci au fost copleșitor de pozitive. Distribuitorii și partenerii noștri de vânzări s-au bucurat că fuziunea va reduce complexitatea gamei de produse și va aborda mai puternic sectorul clasic al coafurii. Feedback-ul primit de la previzualizarea exclusivă a noilor designuri de mașini de tuns a fost de asemenea consistent pozitiv. În special, aspectul complet negru al noii game a fost perceput ca mai elegant și mai atrăgător. Actualizările tehnice primesc, de asemenea, feedback pozitiv.

  1. Când putem să ne așteptăm să vedem primele unelte noi?

Gökhan Yilmaz: Primele unelte noi vor fi prezentate la Top Hair în Düsseldorf (GER) și la Cosmoprof în Bologna (IT), care ambele au loc în aceeași weekend. Vom fi pregătiți să începem livrarea către partenerii noștri de vânzări în jur de 3 luni, până la sfârșitul lunii iunie.

Mai multe informații la: https://eu.wahl.com/

Linkuri către social media @wahlproeurope